Home / قالب وردپرس / قالب های ویژه / آموزش ساختن سیستم پشتیبانی تیکتینگ برای وردپرس

آموزش ساختن سیستم پشتیبانی تیکتینگ برای وردپرس

آموزش ساختن سیستم پشتیبانی تیکتینگ برای وردپرس

support ticketing
آموزش ساختن سیستم پشتیبانی تیکتینگ برای وردپرس

سلام و درود خدمت شما عزیزان

بدون حاشیه بحث امروز رو شروع می کنم همه وبمستران می دانند که برای حفظ و افزایش مشتریان باید محصولات خود را به طور کاملاً مناسب پشتیبانی کنند ، روش های متفاوتی برای پشتیبانی وجود دارد پشتیبانی از طریق تماس تلفنی، ایمیل، مسینجر تلگرام و سیستم پشتیبانی تیکتینگ، در بین این چند روش سیستم تیکتینگ یکی از مناسب ترین روش های ممکن می باشد. (چرا مناسب ترین ؟)

برای پاسخ به این سوال بالا باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که اگه دقت داشته باشید پشتیبانی از طریق تلفن جهت رفع مشکلاتی که برای محصولات وردپرس پیش می آید کار به جایی نمی برد زیرا اکثر این مشکلات باید بررسی شود و نیاز به زمان دارد، خوب شاید بگویید با این وصف ایمیل هم گزینه مناسبی ست ، بله ما هم نمی گوییم گزینه مناسی نیست اما کاربری که مشکل خود را به صورت ایمیلی ارسال می کنددیگر از وضعیت ایمیل خود با خبر نیست (مثال : منظور این است آیا ایمیل که ارسال کرده خوانده شده یا نه در حال بررسی است یا نه در تصویر زیر مشخص شده است)

در سیستم تیکتینگ به سادگی وضعیت و درجه اهمیت تیکت ارسال شده مشخص می شود و این امر باعث تسریع در پاسخ به سوالات و در خواست های کاربران می شود و رضایت آنان را جلب می کند

support ticketing demo 003
وضعیت تیکت های ارسال شده

سیستم پشتیبانی تیکتینگ وردپرس :

محصولی که ما برای شما آماده کرده ایم یک سیستم پشتیبانی زیبا ، ساده و کارآمد می باشد که در عین سادگی سایت شما را یک سایت حرفه ای جلوه میدهد و کلاس کاری شما را تا حد چشم گیری افزایش میدهد این فقط ظاهر قضیه بود طرف دیگر قضیه، رضایت مشتریان شماست،

رضایت مشتریان چگونه به دست می آید؟ زمانی که یک مشتری از شما محصولی را خرید نموده و نیاز به پشتیبانی دارد اگر به سادگی هر چه تمام تر با شما ارتباط برقرار نکند از سایت شما خسته شده و این امر باعث عدم رضایت مشتری از سایت شما می شود که ما در این سیستم به این امر توجه زیادی داشته ایم و با ایجاد یک محیط بسیار ساده و کاربر پسند این مشکل را برطرف نموده ایم

support ticketing demo 001

support ticketing demo 002

امکانات سیستم پشتیبانی :

نسخه ارجینال قالب صحیفه به قیمت ۵۰.۰۰۰ تومان

نسخه پرمیوم افزونه UPME  به قیمت ۲۴.۰۰۰ تومان

برخی از ویژگی های سیستم تیکتینگ :

  • طراحی ریسپانسیو وسازگار با صفحه نمایش های مختلف
  • پشتیبانی از رتینا
  • افزونه حرفه ای تیکت پشتیبانی وردپرس کاملا فارسی
  • قابلیت تعریف نقش کاربری برای کاربران
  • قابلیت عضو گیری
  • قابلیت ارسال ایمیل به مدیر هنگام ثبت تیکت جدید
  • قابلیت ارسال ایمیل به کاربر هنگام پاسخ به تیکت
  • ارسال ایمیل در صورت بسته شدن تیکت
  • دارای پنل تنظیمات حرفه ای
  • تمکان ضمیمه کردن فایل برای تیکت
  • قابلیت تعریف فرمت های دلخواه برای فایل های پیوست
  • امکان مشخص کردن حداکثر حجم فایل ارسالی
  • دارای ویرایشگر حرفه ای در بخش ارسال تیکت
  • بخش رنگبندی پیشرفته برای شخصی سازی بخش های مختلف
  • استفاده از گراواتا ( قابلیت انتخاب گراواتار برای کاربران )
  • قابلیت تعریف کد امنیتی برای فرم ارسالی
  • قابلیت تعریف شرایط و قوانین برای کاربران
  • قابلیت جست و جو بین تیکت ها توسط کاربر
  • امکان مشخص کردن جست و جو بین مطالب , برگه و تیکت ها
  • قابیلت شخصی سازی کلیه ایمیل های ارسالی به مشتری و مدیر
  • امکان مشخص کردن قدیمی شدن تیکت بعد چند روز خاص
  • افزودن پیام یا یادداشت خصوص برای یک تیکت
  • و امکانات بی نظیر دیگر که می تونید خودتون ببینید.

 

لینک کوتاه مطلب : http://7plugin.ir/?p=5278

درباره وحید باقری

وحید باقری علاقمند به توسعه وردپرس و ارائه آموزش های مفید برای شما عزیزان هستم و تا جایی هم که از دستم بر بیاد برای کمک کردن و مشاوره دادن به شما سروران گرامی دریغ نمی کنم